HUGO BOSS – Dizajniranje za impresivnu budućnost mode!

HUGO BOSS koristi ova rješenja:
Adobe Substance 3D kolekcija
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
„Cilj nam je iznenaditi naše kupce i ispričati jedinstvenu i zanimljivu priču s našim brendovima. Danas je to moguće kroz prihvaćanje 3D i impresivne tehnologije.”
Sebastian Berg
Potpredsjednik za poslovne operacije izvrsnosti, HUGO BOSS
Današnji svijet je digitalan, a svijet sutrašnjice još više. Ovo se odnosi i na modnu industriju. Kako bi ostao u formi za budućnost, HUGO BOSS naporno radi na unapređenju digitalizacije u cijeloj kompaniji. HUGO BOSS vidi digitalizaciju kao ključ za personalizirano, višekanalno korisničko iskustvo. U isto vrijeme, to je važan pokretač za implementaciju vizije HUGO BOSS-a da bude vodeća premium tehnološki vođena modna platforma širom svijeta.

“Inovacija je oduvijek bila važna u HUGO BOSS-u i u modnoj industriji u cjelini,”, objašnjava Sebastian Berg, potpredsjednik za izvrsnost poslovnih operacija, HUGO BOSS. “Najvažnije u modi je kako se neko osjeća zbog dizajna. Dakle, cilj nam je iznenaditi naše kupce i ispričati jedinstvenu, zanimljivu priču sa našim brendovima. Danas je to moguće kroz prihvaćanje 3D i impresivne tehnologije.”
Podsticanje kreativnosti na brzinu
HUGO BOSS vidi digitalizaciju kao budućnost mode. Danas više od 400 dizajnera, kreatora uzoraka, menadžera kolekcija, menadžera biblioteka materijala i umjetnika širom kompanije koristi Adobe Substance 3D kolekciju za pokretanje inovacija u dizajnu, proizvodnji, marketingu, e-trgovini i angažmanu kupaca.
„Dati 3D umjetnost u ruke većeg broja ljudi od vitalnog je značaja za 3D transformaciju.“, objašnjava Berg. „Možemo kreirati 3D radni tok od kraja do kraja samo ako je dovoljno uobičajen da ljudi na mnogo različitih pozicija mogu lahko kreirati, uređivati i manipulirati 3D umjetničkim djelima.”

Adobe Photoshop i Illustrator su glavni oslonci koje koriste kreatori širom HUGO BOSS-a. Substance 3D aplikacije se jednako lahko uče, što je dovelo do brzog usvajanja. Upotreba 3D-a počinje u fazi razvoja proizvoda. Umjesto da stvaraju 2D ilustracije potencijalnih dizajna odjeće, većina dizajnera sada radi prvenstveno u 3D. Rezultati su mnogo realniji i realniji. Na primjer, dodavanje Z-ose se koristi za dodavanje dubine i realizma. Ovakvi rezultati omogućavaju dizajnerima da precizno zabilježe kako odjevni predmeti treba da stoje na kupcu, gdje bi trebali ležati detalji dizajna i kako bi tkanina trebala teći.
Dizajnerski timovi daju povratne informacije o 3D dizajnu, pri čemu dizajneri ponavljaju detalje dizajna u boji ili teksturi za samo nekoliko minuta.
„Uobičajeni vremenski okvir od kreacije do police u modnoj industriji je oko godinu dana. Koristeći 3D modele, taj vremenski okvir možemo smanjiti na šest do osam sedmica”, kaže Berg.

Na slici iznad je prikazan izgled jakne prije i poslije evolucije 3D dizajna s Adobe Substance.
Rad u 3D-u također podržava ciljeve održivosti eliminacijom fizičkog otpada povezanog s proizvodnjom višestrukih rundi uzorka odjevnih predmeta, često iz tvornica udaljenih hiljadama milja. HUGO BOSS je već smanjio broj fizičkih uzoraka koji se koriste po kolekciji za više od 30%. Fotorealističan kvalitet 3D dizajna je toliko dobar da timovi mogu preskočiti izradu fizičkih uzoraka.
HUGO BOSS zapošljava tim biblioteke materijala koji se fokusira na digitalizaciju tekstura tkanina za upotrebu sa 3D modelima. Dok HUGO BOSS trenutno radi samo s postojećim materijalima, dizajneri bi u budućnosti mogli koristiti biblioteku materijala kao smjernicu, eksperimentirajući s bojama i tkanjem kako bi u potpunosti oživjeli svoje ideje.
„Digitalizacija mi otvara mnoga vrata na kreativan način. Možemo eksperimentisati sa izgledom, prilagođavajući 3D modele koliko god puta želimo bez ikakvih troškova. Sada možemo kreirati još kreativnije i uglađenije dizajne.”
Cristina Caviglia
Viši menadžer projekta 3D dizajna, HUGO BOSS
Dok 3D pojednostavljuje proizvodnju, njegov utjecaj na prodaju je jednako važan. S obzirom da digitalna prodaja nastavlja rasti – uključujući dvocifren porast prodaje na vodećoj stranici hugoboss.com – poboljšanje iskustva digitalne kupovine je prioritet.
Visokokvalitetno 3D modeliranje može se koristiti za pružanje pogleda na proizvode od 360 stepeni na web-stranicama e-trgovine. Marketinški stručnjaci i proizvodni timovi koriste Substance 3D Stager za snimanje realističnih fotografija proizvoda iz svih uglova bez skupih fizičkih snimanja. Mogu kombinovati različite proizvode kako bi stvorili jedinstvenu odjeću za svaku regiju ili kupca.

„Radimo na virtuelnom sistemu isprobavanja koji će omogućiti kupcima da kreiraju avatare; zamislite personalizovane lutke napravljene u njihovim tačnim dimenzijama,”, kaže Nora Lauffer, vođa tima za 3D iskustvo i imerzivnu tehnologiju u HUGO BOSS-u. “Kupci će moći isprobati 3D odjevne predmete i vidjeti kako će tačno pristajati na njihovo tijelo. Ne samo da mislimo da će ovo biti zabavan alat za kupce, već će nam pomoći i da smanjimo stopu povrata, jer je loše uklapanje jedan od najvećih razloga za povrate.”
Snimanje tačnih tekstura je kritično prilikom prodaje kupcima. „HUGO BOSS je brend poznat po kvalitetu“, kaže Lauffer. „Niko ne želi da kupi vrhunski kožni kaput od hiljadu dolara na osnovu lošeg 3D renderovanja. Substance 3D ističe se svojom sposobnošću da precizno vizualizira sve teksture i materijale, uključujući i one teške kao što su koža ili traper.”
Imerzivnija digitalna iskustva
HUGO BOSS je digitalizovao 64% svojih tokova dizajna, sa ciljem da se 90% digitalizuje za godinu dana. Uz realističnije 3D prikaze svojih proizvoda pri ruci, kompanija može istražiti još više načina povezivanja s potrošačima.
Kompanija se počinje oslanjati na digitalne izložbene prostore kako bi prodala proizvode HUGO BOSS prodavačima širom svijeta, povećavajući doseg brenda na globalnoj razini. 3D sredstva omogućavaju spajanje digitalnog i fizičkog svijeta, olakšavajući sudjelovanje u Metaverse. Digitalna suradnja sa Imaginary Ones označila je prvi prodor brenda u metaverzalni prostor.
„Imerzivni digitalni prostori se razvijaju i to je ogromna prilika za naše brendove da istraže nove načine dosezanja naših kupaca i da im se mnogo više približe u godinama koje dolaze“, kaže Berg.