
Trajne licence:
Cinema 4D, Forger, Red Giant, Redshift, Universe i ZBrush u jednom paketu!
Šta je novo ?
Maxonova izdanja proizvoda za proljeće 2022. uključuju nevjerovatan skup novih proizvoda, novih funkcija i poboljšanja. ZBrush je sada uključen kao dio vaše pretplate na Maxon One. Sa izdavanjem Redshift CPU-a, korisnici mogu koristiti moćne materijale i renderiranje na bilo kojem sistemu. Cinema 4D sada uključuje potpuno novu dinamiku tkanine i užeta, nove proceduralne i interaktivne alate za modeliranje i dugu listu poboljšanja toka posla. Red Giant uvodi Real Lens Flares za kreiranje realističnih bljeskova na sočivima na osnovu simuliranih optičkih modela i svjetlosti praćene zrakom. Looks sada uključuje nove Halation i Diffusion alate. Posebno sada podržava mape slojeva. Universe dodaje četiri nova alata: Sketchify, Chromatown, Box Bokeh i Stretch. A Forger sada nudi izbor poligonalnih primitiva za pokretanje vaših skulptura.
Cinema 4D – Jednostavan za učenje i izuzetno moćan, Cinema 4D je savršen paket za sve 3D umjetnike koji žele postići rezultate koji oduzimaju dah brzo i bez problema. I početnici i iskusni profesionalci mogu iskoristiti prednosti širokog spektra Cinema 4D alata i funkcija kako bi brzo postigli zapanjujuće rezultate. Legendarna pouzdanost Cinema 4D također ga čini savršenom aplikacijom za zahtjevnu, brzu 3D produkciju.
Redshift – Redshift je prvi na svijetu potpuno GPU ubrzan, pristrani renderer napravljen da zadovolji specifične zahtjeve savremenog high-end produkcijskog renderiranja u C4D. Skrojen da podrži kreativne pojedince i studije svake veličine, Redshift nudi skup moćnih funkcija i podržava složene, napredne mreže sjenčenja i mogućnosti teksturiranja koje su potrebne za kvalitetno renderovanje produkcije. Redshift ima karakteristike i beskompromisnu kvalitetu CPU renderera, ali pri brzinama GPU renderiranja.
Red Giant – Nabavite kompletan set alata Red Giant za uređivanje, VFX i dizajn pokreta. Komplet Red Giant uključuje Universe, Trapcode Suite, Magic Bullet Suite, VFX Suite i PluralEyes. Bilo da radite sa 3D sistemima čestica i dinamikom fluida, korekcijom boja i izgledom filma, zelenim ekranom i komponovanjem, video efektima i prijelazima, ili čak A/V sinhronizacijom, ovaj skup industrijskih standardnih alata ima ono što vam je potrebno za vašu post produkciju.
Universe – Universe je kolekcija GPU-ubrzanih efekata i dodataka za tranzicije za urednike i umjetnike pokretne grafike. Dajte svojim snimcima autentičan retro i moderan izgled. Kreirajte prekrasne pozadine u obliku petlje i elemente grafike pokreta.
Forger – Forger ima intuitivni multi touch interfejs i veliki raspon alata. Tako možete početi stvarati 3D modele za filmove, igrice, 3D štampati ih ili čak hodati među njima zahvaljujući proširenoj stvarnosti. Bilo da ste profesionalac koji se bavi snimanjem filmova, razvojem igara ili animacijom likova, ili ste samo mladi umjetnik u nadolazećim godinama, Forger vam omogućava da kreativno istražite i oživite svoje ideje.
ZBrush – ZBrush postavlja industrijski standard za digitalno vajanje i slikanje. Njegove karakteristike vam omogućavaju da koristite prilagodljive četke za oblikovanje, teksturu i farbanje virtuelne gline u okruženju u realnom vremenu koje pruža trenutnu povratnu informaciju. Kada koristite ZBrush, bit ćete osnaženi istim alatima koje koriste filmski studiji, programeri igara, proizvođači igračaka/kolekcionara, dizajneri nakita, automobilski/avijacijski dizajneri, ilustratori, oglašivači, znanstvenici i drugi umjetnici širom svijeta. U stvari, čak smo dobili i Oskara za tehnologiju koja pokreće ZBrush.
Cinema 4D je
profesionalno softversko rješenje za 3D modeliranje, animaciju, simulaciju i renderiranje. Njegov brz, moćan, fleksibilan i stabilan skup alata čini 3D radne tokove pristupačnijim i efikasnijim za dizajn, grafiku pokreta, VFX, AR/MR/VR, razvoj igara i sve vrste profesionalaca za vizualizaciju. Cinema 4D daje zapanjujuće rezultate, bilo da radite sami ili u timu.
Objedinite svoje radne tokove uz najbolju tehnologiju iz cijele Maxon porodice. Renderujte svuda uz Redshift. Iskoristite moćnu automatsku retopologiju iz ZBrush-a za kreiranje prekrasnih optimiziranih mreža. Cinema 4D S26 uključuje velika poboljšanja u cijelom 3D toku rada – modeliranje, animacija i simulacija, renderiranje.
Šta je novo ?
- Modeliranje
Kreiranje 3D objekata nikada nije bilo lakše zahvaljujući širokoj kolekciji novih proceduralnih i interaktivnih alata za modeliranje. Automatski transformirajte topologiju bilo koje mreže koristeći ZRemesher. Kreirajte potpuno nove oblike uz mnoštvo moćnih novih interaktivnih alata za modeliranje, od kojih se mnogi mogu primijeniti i proceduralno putem Node Capsules. Napredni spline čvorovi pokreću nove mogućnosti kapsula, dok poboljšana podrška za Vector Import olakšava rad sa Illustrator i SVG umjetničkim djelima. - Simulacija tkanine
Sa potpuno novom dinamikom tkanine i užeta, možete postići simulacije realističnijeg izgleda koje uključuju više objekata. - Redshift svuda
Cinema 4D S26 omogućava svakom Cinema 4D pretplatniku da kreira fotorealistične slike uz Redshift, bez obzira koji računar koristi. Pretplatnici na Maxon One i Redshift mogu iskoristiti punu snagu Nvidia i Apple GPU-a, dok svi mogu iskoristiti prednosti CPU renderiranja.
-Nagrada za MoGraph
MoGraph je skup alata za proceduralno modeliranje i animaciju koji dizajnerima pokreta daje mogućnost brzog i jednostavnog kreiranja složenih i apstraktnih animacija. U srcu MoGraph-a je objekat Cloner koji vam omogućava da duplicirate objekte na razne načine. Dodajte MoGraph-ovu moćnu kolekciju Effectora u miks i sve možete staviti u neograničeno kretanje koristeći zvuk, frakturiranje, polja i još mnogo toga – često bez kreiranja jednog ključnog kadra! MoGraph je sistem koji se koristi za profesionalne grafičke dizajnere, a Akademija filmske umjetnosti i nauke ga je nagradila nagradom za tehnička dostignuća 2019.
LAGANO ZA UČENJE – LAHKO ZA KORIŠTENJE
Cinema 4D je široko poznat kao jedan od najlakših i najpristupačnijih 3D paketa za učenje i korištenje. Da bi ublažio tu krivulju učenja, Maxon nudi hiljade tutorijala o Cineversityju i stotine brzih savjeta. Maxonov tim za obuku također je domaćin sedmičnih i mjesečnih webinara uživo kako bi pomogao novim i postojećim korisnicima da uspiju.
Forger ima intuitivni multi touch interfejs i veliki raspon alata. Tako možete početi stvarati 3D modele za filmove, igrice, 3D štampati ih ili čak hodati među njima zahvaljujući proširenoj stvarnosti. Bilo da ste profesionalac koji se bavi snimanjem filmova, razvojem igara ili animacijom likova, ili ste samo mladi umjetnik u nadolazećim godinama, Forger vam omogućava da kreativno istražite i oživite svoje ideje. Možete koristiti svoju tastaturu, Apple Pencil ili samo prste. Forger je vaša prijenosna radna stanica za kiparstvo.
Šta je novo ?
Sa najnovijom verzijom Forgera sa zadovoljstvom predstavljamo prvu fazu našeg plana za pružanje moćnih mogućnosti modeliranja tvrdih površina Forgerovim kiparima i 3D umjetnicima. Izgrađen na ogromnoj poligonalnoj osnovi Cinema 4D, Forger sada nudi izbor poligonalnih primitiva: ravni, kocke, sfere, cilindri, torusi, piramide, kapsule, rezervoari za ulje, itd. Ovi primitivi se mogu oblikovati i oblikovati u složene kreacije uz Forgerovu nagradu- pobjednički set alata za kiparstvo pomoću moćne, ali genijalne Apple Pencil. Ovo je prvi korak u Maxonovom planu koji na iPad donosi najmoćnije alate za modeliranje i skulpture dostupne na bilo kojoj platformi, na intimni i kreativni iPad.
WORKFLOW:
- Besprekorni iterativni tok rada sa Cinema 4D:
Objekti se mogu pomicati naprijed-nazad između Cinema 4D i Forgera kako bi se olakšao besprijekoran, iterativni tok rada.
*Zahtijeva Cinema 4D izdanje 25.015 ili novije. - Uvezite OBJ, Alembičke datoteke.
- Izvezite OBJ, STL, USD datoteke.
- Multi-mesh podrška u scenama.
- Podrška za hardversku tastaturu (Bluetooth ili žičana).
- Apple Pencil podrška za osjetljivost na pritisak.
- Poništi/Ponovi historiju.
- Pozadina i referentna slika Podrška za “ImagePlane”.
- Načini navigacije gramofona i Free Orbiting.
- Akcija Pivot navigacijski način.
- Generacija video zapisa na gramofonu.
- Rendering slike s alfa u različitim rezolucijama.
Što je model složeniji, potrebno je više RAM-a. Iako ne postoji zahtjev za veličinom ekrana, kao što se očekivalo, što je veći, to bolje kada je u pitanju oblikovanje radnog prostora.
Minimalni zahtjevi:
iOS 15 ili noviji
Uređaji: iPad Pro ili iPad trenutnog modela
Kvaliteta koja oduzima dah, bez kompromisa. Redshift je prvi svjetski pristrani grafički ubrzani GPU. Upotrebljava se u proizvodnji vodećih studija širom svijeta zbog nevjerojatno brzog GPU-a – čak 10 do 50 puta bržeg od prikazivanja CPU-a.
Redshift nije samo najbrži svjetski render, već nudi najviše mogućnosti i fleksibilnosti među svim GPU renderima. Njegov bogat set opcija uključuje prekidače za zračenje, fleksibilne mreže za zasjenjenje, zamućenje pokreta, AOVs, duboki izlaz, slojeviti EXR i još toga. Za razliku od ostalih GPU rendera, Redshift je render koji vam omogućuje prilagođavanje kvalitete pojedinih tehnika kako bi se postigla najbolja ravnoteža performansi i kvalitete za vašu proizvodnju.
Maxonov mehanizam za renderiranje proizvodne klase transformira poligone u piksele na Nvidia Cuda i Apple Silicon. Sa početnim izdanjem Redshift CPU-a, korisnici mogu koristiti Redshiftove moćne materijale i renderiranje na bilo kojem sistemu. U Cinema 4D, Houdini, Maya, 3ds max, Blender, Katana, Vectorworks i Archicad. Redshift je rješenje za renderiranje gdje god se osjećate kreativno.
Šta je novo ?
- Standard Surface
Redshiftova standardna površina nudi nevjerovatan realizam s intuitivnim kontrolama. Kreirajte površine pomoću jednostavnih, industrijskih standardnih parametara i s lahkoćom prevedite materijale iz drugih sistema za renderiranje. - Redshift CPU
Sa početnim izdanjem Redshift CPU-a, svaki Cinema 4D korisnik može pregledati, modificirati i izgraditi projekte koristeći Redshift – bez potrebe za specijaliziranim grafičkim hardverom ili dodatnom pretplatom. Redshift CPU nudi interaktivno iskustvo kada razvijate izgled vašeg projekta i savršenu kompatibilnost sa Redshift GPU-om visokih performansi. - Redshift Viewport Preview (C4D)
Redshift-ovi materijali zasnovani na čvorovima izgledaju sjajno u prozoru za prikaz, zahvaljujući poboljšanoj podršci za pregled tekstura, Maxon Noise-u, MoGraph boja, mnogim svojstvima materijala i refleksijama od HDRI Dome Lights. - Redshift Exchange podrška (C4D)
Unošenje materijala u Cinema 4D i iz njega je ključno, pa smo dodali podršku za izvoz uobičajenih atributa materijala i tekstura iz Redshift materijala na FBX i USD. Također smo dodali opciju za kreiranje Redshift materijala prilikom uvoza FBX-a i USD.
Redshift ima karakteristike i beskompromisnu kvalitetu CPU renderera, ali pri brzinama GPU renderiranja. Za razliku od drugih GPU renderera, Redshift je pristrasni renderer koji omogućava korisniku da prilagodi kvalitet pojedinačnih tehnika kako bi dobio najbolju ravnotežu performansi/kvaliteta za njihovu proizvodnju.
Redshift-ova gotova funkcionalnost pruža osnove za isporuku fotorealističnih rezultata, a njegova RenderView Interactive Preview Region olakšava podešavanje postavki i postizanje trenutnih rezultata. U stvari, umjetnici mogu napraviti podešavanja manje ili više u realnom vremenu.
Generatori univerzuma su fantastičan izvor sadržaja za bilo koji video projekat. Oni mogu pružiti vizualno popunjavanje između vaših isječaka, animirane pozadine iza vaših naslova ili čak biti prekrivene na vašim videozapisima kako bi se stvorili cool efekti. Dajte svojim snimcima autentičan retro i moderan izgled koristeći alate kao što su VHS, Retrograde Carousel, Glitch, Holomatrix II i još mnogo toga. Bez napora kreirajte prekrasne tekstualne tretmane u svom NLE-u. Pogledajte sve naše uslužne programe uključujući alate za dodavanje načina miješanja i podrhtavanja fotoaparata. Rad sa Universe u Premiere Pro i After Effects nikada nije bio lakši. Priključna Universe Dashboard donosi sve Universe alate na jedno mjesto, čineći jednostavnim istraživanje i primjenu cijele biblioteke efekata i unaprijed postavljenih postavki. Svaki alat u Universe-u uključuje unaprijed postavljene postavke koje će vam pomoći da započnete i daju trenutne profesionalne rezultate.
Šta je novo u Universe-u ?
Universe 6 dodaje 1 novi alat za tranziciju, 1 novi alat za zamućenje i 2 nova alata za stilizaciju koji pružaju mnogo novih opcija da budete kreativni i poboljšate svoj projekat na zanimljive načine. U kombinaciji s preko 70 novih unaprijed postavljenih postavki, Universe 6 pomaže umjetnicima da brzo postignu odlične rezultate na zabavan i intuitivan način.
Rođen u glini.
ZBrush postavlja industrijski standard za digitalno vajanje i slikanje. Njegove karakteristike vam omogućavaju da koristite prilagodljive četke za oblikovanje, teksturu i farbanje virtuelne gline u okruženju u realnom vremenu koje pruža trenutnu povratnu informaciju. Kada koristite ZBrush, bit ćete osnaženi istim alatima koje koriste filmski studiji, programeri igara, proizvođači igračaka/kolekcionara, dizajneri nakita, automobilski/avijacijski dizajneri, ilustratori, oglašivači, znanstvenici i drugi umjetnici širom svijeta. Ustvari, čak smo dobili i Oskara za tehnologiju koja pokreće ZBrush.
Ukratko, ZBrush je umjetnički alat koji stvaraju umjetnici, za umjetnike. Omogućava vam da kreirate modele i ilustracije ograničene samo vašom maštom, brzinom koja vam omogućava da se istaknete u današnjoj industriji koja se brzo razvija.
ZBrush 2022 pruža poboljšanja koja utiču na mnoga područja vašeg toka posla, sa fokusom na inovativne nove funkcije koje su dizajnirane da podstiču istraživanje i inspirišu kreativnost.
Osnažite se vodećim svjetskim rješenjem za digitalno kiparstvo. Snažni sistemi unutar ZBrush-a su dizajnirani da eliminišu ograničenja tradicionalnog modeliranja i omogućavaju vam da slobodno kreirate, baš kao što biste radili sa glinom.
Kada ste spremni da premjestite svoju 3D skulpturu u proces za animaciju, renderiranje ili 3D printanje, alati za to su vam pri ruci.
- BASE MESH KREIRANJE
- SISTEM DINAMIČKIH KIPOVA
- SKLUPTURALNA SLOBODA
- OPCIJE ZA MODELIRANJE POLIGONA
- OPCIJE REMESHING
- FLEKSIBILNI TOKOVI RADA
Bilo da koristite ZBrush sam kao alat za ilustraciju ili kao dio proizvodnog procesa za animaciju, u nekom trenutku ćete poželjeti pokazati svoj rad drugima. ZBrush to čini mogućim kroz moćni sistem renderovanja koji se zove BPR (Best Preview Render).
Intuitivni pristup ZBrush-a ne završava vajanjem i slikanjem. Interoperabilnost vam je na dohvat ruke, uz podršku za ključne formate datoteka i integraciju u realnom vremenu sa brojnim popularnim softverskim paketima.
ZBrush nije samo aplikacija. Bit ćete dobrodošli u jednu od najvećih zajednica umjetnika okupljenih oko bilo kojeg 3D softvera. Od naše aktivne online zajednice u ZBrushCentral, do naših društvenih događaja, ZBrushLIVE streamova i platformi za online učenje – vjerujemo u pomaganje umjetnicima da uzdižu jedni druge.
ZBrush je dostupan i za Windows i za macOS platforme, a licenciranje je dvostruko, tako da možete raditi na obje ili mijenjati između njih u bilo kojem trenutku. Zahvaljujući svom procesoru baziranom na motoru, ZBrush radi dobro na većini modernih računara bez obzira na njihove grafičke kartice. Preporučuje se grafički tablet (kao što je Wacom). To će vam dati veću kontrolu i lakšu interakciju.